HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ!!!!!!!

nej jag lovar att jag inte är helt störd i huvudet. Jag är bara en sådan person som gillar att vara så. En sådan person jag just beskrev och visade för er (OBS! se rubriken).....
Hursomhelst SKA JAG INTE UT OCH RESA ISOMMAR MED DEN DÄR SATANS KAJSA EFTERSOM HON HELA TIDEN TAR MIG FÖRGIVET OCH SKITER I  ATT VISA RESPEKT!!!!!!!
suck jag kan bli djupt besviken på sådana saker. Jag vill bara berätta att jag absolut inte är en lätt kompis att ha. snarare tvärtom. Vänner som jag säger Goodbye till är dom som inte underhåller mig! eller tar mig förgivet, inte ett smart drag om man fortfarande vill ha kvar mig som vän.

jaja ni alla bra människor får ha en fortsatt trevlig måndag.
hejdå / Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0