Elenas Uppdateringar

gårdagen kan ju inte ha varit mer lyckad än den var! hittade en hundring med Cecilia och
 åstadkom nåt helt vidundeligt som kommer speglas på mitt yttre den närmaste framtiden (kommande veckan) för jag kommer få ett breeeeeeev med ett innehåll som man kommer reagera på, och brevet är från en sådär helt Wow-person som kallas Fröken Wow, SHIT hur underbart som helst.
jag ver helt jävla lyrisk hela gårdagen och det är jag fortfarande när jag tänker på det..... oj..
"Får jag låna dig i två minuter?" . Fatta att jag sa det. Och sen hela Fröken Wows reaktion och att jag summerat ihop allt som hänt under den sista peioden med den människan så bådar ju liksom allt BRA för mig och herregud vad WOW!
Men nu ska jag och Yrsa ha kramkalas :) heheheheh KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0