busshelvetet

Hej hej. har varit i hos Elena tills idag då jag skulle ta bussen hem igen.En bussresa som inleddes med att bussen var försenad en timma för att den hade gått sönder, så då satte väntan på taxin, som skulle ersätta allt, igång. MEN taxin körde mig bara till en annan buss som tog exakt samma väg som den egentligen skulle ha gjort. Så min hemfärd tog ca 1,5 timma extra. Kul Kul. Sen kommer jag hem och KR är dum i huvudet och ler hela jävla tiden. Det ända som är kul just nu är att det bara är två dagar kvar tills måndag och skola och läppstift och ett kul barn som börjar på E.
Stripp-planerna fortsätter och projektarbetet i 3:an kommer blåsa alla av stolarna.
bye bye

Ps. Nöter TR 1994 på youtube för att radera hur han ser ut idag. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0