gahblabla skärpning

Hej trogna läsare, speciellt en viss dam med samma för-förnamn som jag.
Jag har nu kommit i underfund om hur fruktansvärt frenetiskt dårliga vi är på att uppdatera vår blogg, men jag antar att det blir så när man är två om den och mest beror nog på att vi mest troligt och mest möjligt har nå helt annat, mycket bättre och främst väldigt mycket mer viktigare för oss. Jag väljer iaf. att hitta på nå kul med mina små horor istället för att sitta inne och dega framför datan och lådan även om det finns en rad jävligt bra program etc. etc.

Jag har egentligen inget seriöst att slänga ur mig, men jag lovar den påhoppande argumentationstexten som utlovat, öh va, jaha okej. jo hursomhelst så kommer den ut snart.
Meanwhile så borde ni kolla upp :
http://www.myspace.com/teethening .
/
puss förhelvete elena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0