kabbala (water)

Yo! Nelly in da hood! Wanna cum 2 ma part-EY?!
Eftersom jag varit så borta på senaste tiden så ville jag liksom bara uppdatera mig här typ..
Sen ska jag fixa mina bamboo-earrings som är fucking unbelievable HOT HOT HOT och jag har blivit otroligt frälst i hela hip hop-genren, jag sa :
"HELLO turkosa velour hotpantsen och tröjan!!!!!!!!!"

1. Hela denhär fröken Wow-historien är ganska så uttonad i blotta intet och ingenting jag tänker så mycket på mer
2. Snart bär det av till festival.



I've realized that I've become väldigt fåordig vilket kan bero på att jag inte är beroende internet-nörd längre så allt skrivs inte såhär utan pratas om istället.
Well well. Avsluta.. ERROR ERROR, the end .. PUSS!
/Elena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0