two lost souls swimmin' in a fishboul

Pink Floyd .. Det eviga bandet som aldrig suger nånstans och jag har sytt en fett snygg tröja som jag är fett jävla nöjd med !

Men jag är leds på det eviga tjatet om förhållanden som inte håller, javisst fattar jag väl att man inte kan va tillsammans med samma människa hela livet men iaf!,jag blir så leds på en vän t.ex vars pojkvän sagt att han vill ta en paus för att han "mår dåligt" och hon beter sig som om hela världen ska gå under, visst jag missunnan inte folk kärlek, det måste ni fatta men jag blir så jävla leds på personer som tror att jag är nån slags jävla psykolog
! alltså I don't give a damn . Serioulsy .'


jaja, nu ska jag fortsätta lalla segt .Peace
/Maria-Elena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0