små äckel


Jag blir så jävla irriterad på alla småäckel som inte fattar nåt. som bara lever för pengar och inget annat.(Jag bryr mig inte om en VISS person känner sig träffad nu).
Citat: "jag ska köpa det och det där och när jag fått pengar av min mamma ska jag köpa det oxkså. sen har jag funderat på att åka dit och dit och jag längtar jätte mycket till jul för då ska vi till USA och vi ska shoppa en massa då med"
KAN NI/DU INTE BARA HÅLLA KÄÄÄFT!!!!!!

Suck jag blir så förbannad på personer som lever på andras bekostnader...
Och inte nog med det, nu har alla jävla emo:s börja tro att min ända riktiga vän är någon psykolog eller måltavla för alla problem dom har...GAAAHH....fattar dom inte att det inte är någon vettig människa som bry sig?!

Good bye my lovers

/yrsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0