mm..

" I am number 1 'cause 2 is not a winner and 3 nobody remembers "



vi har bara skrattat inatt . varit paralyserade då vi sett min förlovade man på tv, fettat oss för min kära vän hade sin "fettar-dag" då . utgången vid ettslaget slutade pretty bad då vi insett att grinden ut till taket var fastfrusen och vi insett att vi skulle va tvungna att hoppa över, men det gick helt okej bortsett från att jag landade i djup snö som for in i skorna, sen blåsten som på den höjden nearly took our lives, ciggisarna som knappt blev tända pga det och ihjälfrusna händer och sedan ingången då jag var så rejält borta att jag knappt kom över grinden igen och min kära vän som bara skrattade . jafan ni fattar inte hur bra sånt är . fredag är jag på en Plant-natt med min kära vän och lördag är vi bortlovade på intressanta saker då vi får träffa DEN SNYGGASTE SNUBBEN .
(jag är nöjd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0